holmekagan

I sista sekunden!

Publicerad 2013-10-14 14:28:38 i Holmekagan goes Cologne,

 
Fick idag skickat in en anmälan till några kurser på GU. Ifall jag inte får ett jobb direkt när vi flyttar hem så kan det vara bra att ha något att göra om dagarna. Och att fylla på kunskapsbanken kan ju aldrig vara fel. Tack för tipset Maraja :-) 
Lite kul var det också att se idag när jag gick in på mina sidor på Vhs att jag faktiskt lyckades skrapa ihop några poäng förra hösten! Jag avbröt ju studierna då men ett par arbeten blev ju gjorda och därmed poänggrundande! Skojigt! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-10-17 02:49:41

Smart idé!:) Hoppas det löser sig till det bästa!
Kram

Svar: Tack Karin! Det hoppas jag med :-) kram och hoppas allt är bra med dig och lilla maggen ;-)
Katarina Holmqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela