holmekagan

Veckan hittills!

Publicerad 2013-08-29 12:32:51 i Holmekagan goes Cologne,

Har hunnit med läkarbesök, promenader, tvätta, storhandla, städa, fika m.m 
Idag måste jag hinna en sväng till posten igen och börja packa inför morgondagens resa till staden som det sägs att "är du trött på -- så är du trött på livet" Har fått lite bra tips från min engelska vän om vad man kan hitta på. Nu anar ni väl vart jag ska resa? Jag har varit där 3 gånger tidigare men det är 18 år sen sist så det har nog förändrats en del. 
Fram tills dess kan jag inte sluta lyssna på dessa sommarfavoriter: 
 
"Miss Decibel" med Medina och "Get lucky " med Daft Punk. 
 
Ha det gott! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela