holmekagan

Helgen!

Publicerad 2013-08-26 11:41:30 i Holmekagan goes Cologne,

 
Fredagskvällen spenderades hemma och Håkan lagade en god omega3-middag. Det är hans nya gebit efter G-I-kosten och jag äter med god aptit, haha. 
På lördagen var vi på posten, handlade lite mat på Rewe och sen lämnade vi in vår första tyska lottorad! Ska bli spännande att se om man vinner något! 
På kvällen gick vi på bio och såg Elysium med Matt Damon som den store hjälten. Fantasifull och bra film! 
Sen vandrade vi så sakta hemåt i regnet, gick in och åt på en mysig kinesrestaurang och kände oss nästan som hemma(?). Eller nja, som i Shanghai kanske. 
Söndagen helgade vi genom att slappa. Och det regnade hela dagen så vi hade ingen lust att gå ut. 
Åter igen stod Håkan för middagen med kalifornisk kyckling på menyn! Gott! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-08-27 14:43:53

Det låter som en bra helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela