holmekagan

bye bye Shanghai

Publicerad 2011-11-25 11:58:05 i Holmekagan goes Shanghai,

så var vår sista vecka i Shanghai tillända...Jag tänker inte göra någon sammanfattning av hela vår shanghaitid - det får bloggen i sig vara. Nu tar vi farväl och säger på återseende! Följ gärna våra nya äventyr på www.katarinaicologne.blogg.se
Bye bye!


under veckan packades vårt bohag...



det blev 98 lådor totalt inklusive möbler, cyklar och elmoppe!


jag tog farväl av alla på målarkursen. Gonna miss u!!!


en sista blick över Xujiahui i kvällsrusningen - my side of town!

KRAM PÅ ER FRÅN HOLMEKAGAN!!!


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-27 23:15:45

Hej då kompis! Lycka till med allt i nya landet! Jag kommer sakna dig, men jag har stor förhoppning om att vi kommer att ses en dag igen!!



Kramisar från mig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela