holmekagan

Anna och Magnus här

Publicerad 2011-01-28 11:16:38 i Holmekagan goes Shanghai,

på biljetten stod det 8.15, planet tog mark 8.17. Bra jobbat Finnair! Och så kom de gående - lite trötta, lite jetleggade men ändå glada.
Efter ett par timmars vila i lägenheten for vi iväg till skräddaren och beställde kläder och köpte sidentyg. Idag har vi varit hos "väskgubben" på Fuxing Lu 1333, promenerat på The Bund, druckit kaffe på Peace Hotel m.m. Nu ska vi strax åka iväg och äta middag på en av mina favoritrestauranger, Le Saleya.


skjorttyger ska väljas.


mått ska tas.


Vid the Bund


god cappuccino på Peace Hotel.

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2011-01-28 16:12:14

Vilken cappuccino!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela