holmekagan

oj, oj!

Publicerad 2011-04-23 20:09:04 i Holmekagan goes Shanghai,

oj, oj, oj, vad dagarna springer iväg! och inte ett enda blogginlägg hinner jag göra..Ja, så är det när man har finbesök från Sverige och fullt upp på med att visa upp vad Shanghai har att erbjuda!!
Men jag lovar, jag lovar, att skriva lite mer framöver samt lägga in MÅNGA bilder från familjen Mattsons besök här och vad vi hittat på!!
Idag får ni hålla till godo med följande...


på fabricmarket - Hans och Lisa!


johan och anna. Efter att vi besökt väskgubben på 1333 Fuxing lu.


britta relaxar lite på vår balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela