holmekagan

*john 20 år*

Publicerad 2010-09-23 05:30:17 i Holmekagan goes Shanghai,

tänk att vår lille John har blivit så stor nu - hela 20 år! Det känns inte så värst längesen jag och Håkan åkte in den där septembersöndagen till Mölndals BB och John knackade på dörren och ville ut.
John var ett "lätt" barn att ta hand om. Han sov och åt och gjorde inte mycket väsen av sig. När han blev större blev det såklart mer ljud i källan men mest i form av skratt och sång. John har alltid tyckt om att sjunga och det är många mornar vi vaknat av att han legat och sjungit i sitt rum.
Idag har firandet börjat med frukost på sängen och senare idag blir det middag på restaurang som John har valt, och akrobatshow.
Älskade unge - stort grattis på Din dag!



john o jag.




john ca 6 mån.


john i morse.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-24 19:33:22

vilken sötis han var !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela