holmekagan

fredagsmys

Publicerad 2010-09-18 07:24:59 i Holmekagan goes Shanghai,

fredagskvällar är lika med myskvällar. Så har det varit i vår familj så länge jag kan minnas. När arbetsveckan är slut så ska det mysas och firas att helgen är här. Vi går helst inte ut på en fredagkväll utan stannar gärna hemma och, just det ja, myser! Lagar extra god mat, dricker ett gott rödvin och pratar om veckan som gått. Nu när temperaturen börjat gå ner till mer behagliga nivåer är det dessutom skönt att sitta ute på vår lilla balkong!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela