holmekagan

snabbvisit i Götet

Publicerad 2010-05-14 16:12:23 i Holmekagan goes Shanghai,

ibland blir inte livet som man tänkt sig men det kan bli bra ändå, eller "det kan aldrig bli fel, det kan bara bli annorlunda" som Lennart Hamark säger. Jodå, det är nog sant. Befinner mig just nu i Stephanies lägenhet i Göteborg. Kom hit sent igår kväll efter en mycket hastigt planerad flygresa. Imorgon åker vi bägge två tillbaks till Shanghai igen. Så jag passar på att hyperventilera frisk vårluft och har promenerat runt i Majorna och spanat på maskrosor, vitsippor och även hört göken!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela