holmekagan

måndag den 15 mars

Publicerad 2010-03-15 09:50:41 i Holmekagan goes Shanghai,

och game over. Kan idag konstatera att jag skrivit ett blogginlägg om dagen i en vecka och därmed avklarat det jag föresatte mig att göra. Det har gått riktigt bra faktiskt! Vem vet, jag kanske fortsätter?! Annars så får ni hålla tillgodo med regelbundna uppdateringar när jag har tid och lust.

Idag har jag varit iväg till "home sweet home" och träffat de gulliga små krabaterna. Oundvikligen blir det så att vissa får en särskild plats i ens hjärta och jag har kommit på att jag ger dem egna namn. Tex söta lilla Ellen som ibland skrattar så hon kiknar när man leker med henne. Sen åt jag lunch ihop med några av de andra svenska kvinnorna som också är där och hjälper till. Ganska skönt att sitta ner en stund och prata av sig. Det blir en del starka intryck och så många tankar.

Kommentarer

Postat av: Steffe

Publicerad 2010-03-15 17:24:23

Kan du inte lära mig hur man designar sin blogg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela