holmekagan

lost heaven

Publicerad 2010-03-07 05:24:12 i Holmekagan goes Shanghai,

igår kväll kände jag mig såpass kry att vi kunde gå ut och äta på restaurang. Vi var ett gäng som först samlades hemma hos Ingrid och Janne för att sen promenera bort till Lost Heaven. Där serveras mat från den sydliga Yunnan-provinsen i en avkopplande atmosfär. Maten påminner lite om thailändsk/indisk mat med en touch av det kinesiska köket. Mycket gott och det blev en trevlig men tidig kväll, vi var hemma redan innan elva. Även om jag inte tillhör de snattrigastes skara så försvann ändå rösten och idag får jag endast fram små hesa formationer som försöker likna ord. Ska det då aldrig ta slut?!


jag, helen, ingrid, elisabeth, jenny o erica


        


                                                                    utsmyckning på toan!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-08 20:59:51

Bättre klass på denna toa. Det fanns inga blommor i "rännan" på fake McDonalds! /Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela