holmekagan

utflykt i hembygden

Publicerad 2010-07-18 20:33:54 i Sommaren 2010,

någon har bett om en update. Jag vet inte vem men har mina aningar förstås...Okej, här kommer lite om dagens begivenhet. Jag, maken, svåger och svägerska tog färjan ut till Dyrön idag. Solen sken och havet glittrade och vi fick saltstänk i håret - underbart! Alltid mysigt att komma till Dyrön och spatsera runt. Vi mumsade på medhavda ägg o ansjovismackor och drack kaffe. Tillbaka i Rönnäng såg vi en kändis!! Och det var ingen mindre än Rickard Wolf, en av mina absoluta favoriter. Fast vad liten han var! ja, inte pytteliten alltså men jag har ändå upplevt honom som en mycket lång och storvuxen man. Där ser man hur "lurad" man kan bli av tv o film, hihi ;-))
Sen så blev det grillning i våran trädgård och det var gott. En toppendag som endast haft en nackdel. Min näsa är röd som en tomat..Att jag ALDRIG kan lära mig att använda solkräm!!!!



maj!



bröderna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela