holmekagan

på böljan den blå

Publicerad 2010-07-27 18:56:27 i Sommaren 2010,

i helgen for vi ut med Anna och Magnus på en kortare segelsemester. Helt fantastiskt! Jag kan inte mycket om vare sig båtar eller navigering men jag älskar att vara på havet. Det tekniska och praktiska fick jag därför överlåta åt de mer kunniga medans jag mest njöt av att vara ombord på "Elsa". Vi seglade till Gullholmen/Härmanö där vi låg i två nätter innan det var dags att bege sig hemåt igen. Många tack Anna och Magnus för denna tur!



på väg!



ränderna går aldrig ur ;-)



kapten Magnus.



långt bort från stadens brus...Håkan trivs gott!



"I am sailing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela