holmekagan

besök av familjen Fröberg, 28 dec - 6 jan.

Publicerad 2010-01-10 12:24:43 i Holmekagan goes Shanghai,


yes, äntligen här!! Här ska shoppas ;-)


hela gänget utanför apple bee's.


en mycket förväntansfull Ellen i hissen på väg upp till Barbiehuset.

     
här finns allt vad en "Barbiegirl" önskar sig. Ellen var mycket nöjd och ville helst köpa Kina-dockan som tyvärr ej var till salu,,,


stephanie och ellen försöker hålla pinnarna rätt i hand.


nyårsdagspromenad!


under hela veckan var Ellen ett mycket populärt fotoobjekt och jag vet inte hur många kineser som kom fram och ville ta ett kort eller fotas tillsammans med henne. Oftast tyckte hon det var kul men ibland var det lite jobbigt också. Är det så det är att vara kändis tro?!


det var trångt på Nanjing road,,,


en kväll gick vi på KTV - vilket drag det blev!


sista kvällen blev det en god middag på da Marco på Grand Gateway. Snyft, ses snart igen kära vänner <3 <3 <3



Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-01-10 18:33:01

Det var jättekul att besöka er i Shanghai, det kan varmt rekommenderas för andra i bekantskapskretsen! Vi kommer snart igen!

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-01-12 10:25:49

Ni är alltid välkomna Anders!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela