holmekagan

hejdå Sverige!

Publicerad 2010-08-29 15:44:18 i Sommaren 2010,

på tisdag tar jag farväl av Sverige för denna gången. Sommaren har varit fin och som vanligt är det alla möten med mina nära och kära som jag bär med mig i hjärtat. För varje sånt här uppbrott så blir jag allt mer medveten om hur viktigt det är med goda relationer. Att ha människor i sin omgivning som man litar på och känner sig trygg med. De flesta finns än så länge här i mitt hemland men förutom Håkan och John så har jag även ett par stycken i Shanghai som också kan sälla sig till den skaran. Och det känns tryggt inför hösten!
Nu har jag en del att greja med inför avresan och kommer förmodligen inte att hinna skriva förrän framåt onsdag, torsdag. 
                                                           
På återseende! Zaijian!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela