holmekagan

stefan 50

Publicerad 2010-04-04 12:04:12 i Holmekagan goes Shanghai,

vissa fyllde "ojämnt" igår, andra jubilerade - som Stefan som fyllde 50. Ferdinanddagen inföll i år på självaste påskafton och då passar det ju alldeles utmärkt att ställa till med fest!
Kalaset hölls på Sacha's festvåning och det bjöds på god mat och dryck samt roliga tävlingar. Stefans vuxna barn som bor i Sverige hade skickat jättefina grattishälsningar via film och brev och jag blev riktigt rörd av det brev som hans dotter skrivit. En sån fin hyllning till sin pappa!
Sen så blev det dans till långt in på natten och idag var vi inte uppe med tuppen om man säger så...
Tyvärr så glömde jag att ta med den riktiga kameran så ni får hålla till godo med suddiga mobilbilder.


*Stefan 50 år - 2010-04-03*


Vinnande laget som jag naturligtvis var med i; lena, lars, anna och claes.

                  

Vid bordet; karin o stephan.          Jag o min bordskavaljer henrik.


stefan med frugan kate i dansens virvlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela