holmekagan

snabba ryck

Publicerad 2010-04-03 11:30:55 i Holmekagan goes Shanghai,

tillbaks i Shanghai klockan 16 och klockan 18 ska vi vara på fest, puh.
Jag kommer att skriva ett längre inlägg om Malaysiaresan m.m. så fort jag får tid + även lägga in några foton som visar hur fint vi haft det! Men nu gäller det att dra på sig festdressen och hasta iväg. Kan tillägga att jag blivit liite brun på min annars så vita lekamen...+ att det är min födelsdag idag!! Ett år äldre, ett år smartare och ett år vackrare ;-)

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2010-04-03 16:27:27

Tusen grattiskramar på din födelsedag. Hopas du haft en härlig semester och får en fin födelsedagskväll. Dessutom:GLAD PÅSK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela