holmekagan

God jul <3 <3 <3

Publicerad 2009-12-23 13:16:48 i Holmekagan goes Shanghai,

dan före dan,,,den 23 december år 2009 och jag befinner mig i Kina. Lite konstigt känns det men ändå ganska bra. För att inte säga mycket bra. Jag är frisk och har min man och mina två älskade barn hos mig. Vi har gott om god mat och en varm lägenhet. Vi får vara tillsammans och fira jul fastän vi är långt hemifrån. Men var är mitt hem nu? Är det som den gamla slitna klyschan säger "home is where my heart is"?. Ja, kanske det. Jag känner mig iallafall lycklig idag och ser fram emot en fin julhelg.


 
    *min lelle gran du e så fin*


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-23 16:14:17

Wow, vilken fin gran!!

Belysningen på min minimini har pajat. Jag nyser av äkta granar o hyacinterna tittar jag på genom plastpåsar av samma anledning - haha, det är jul ändå!

Blåskymningen breder ut sig över snötäckta trädgrenar här på västkusten, musik sprider sig ur högtalarna, knäcken är ännu inte slut(!)o snart sätter jag igång med äggosten :)

Du, Kata, vi är hemma överallt! Vissa vyer finns i blodet, en del dofter, ljud och smaker har satt sig i ryggmärgen, men vi reser oavbrutet genom livet. I tanken befinner vi oss varhelst vi önskar vara, med astralkroppen tar vi oss fram dit vi vill!!

Så, see you ;)

Ha det bara fint!!

Kram

Lin

Postat av: Kata

Publicerad 2009-12-26 05:05:27

Söta Lin! Det är så sant, så sant :-)Kraaaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela