holmekagan

bloggdesign och ugn m.m

Publicerad 2009-08-18 11:26:33 i Holmekagan goes Shanghai,

Jag och John har suttit här framför datorn i eftermiddag och försökt få till en snygg design på min blogg. Hitills är jag nöjd med överskriften och att bilderna på Klädesholmen och Shanghai går in i varandra. Men bakgrunden är inte klar än. Har prövat några olika men texten syns så dåligt på vissa. Skulle nog behållit blomtapeten,, Ja, detta är små bekymmer som man kan bry sig med en regning tisdag i Shanghai. Regnet har öst ner i omgångar idag och det har åskat och mullrat nåt så fruktansvärt. Tempen har stigit till 35 grader och det är hot, hot.
Ska snart börja med middagen, kycklingwok! Imorgon blir det troligtvis en tur till Hongqio flower market. Där har dom tydligen ALLT i blom och växtväg och jag hoppas hitta något fint till balkongen. Har sett att grannen under mej har ett limeträd tex,,,

I söndags kom den efterlängtade ugnen! Oj, vad här ska bakas och gräddas nu ;-)


Vi har fått knö in den i ett litet utrymme i köket och ställt den på en Billy-bokhylla. Allt går med lite tålamod!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-18 11:56:31

Hej, skönt att ni börjar komma i ordning! Vad är det för bilder, de syns inte bara så du vet. Vad är det för märke på er excellenta ugn? Vi måste också fixa en sån nämligen...

Ha det gott i regnet! Vi ses snart!

Linda

Postat av: katarina

Publicerad 2009-08-18 14:38:49

Syns inte bilderna? Vad konstigt! Får undersöka detta,,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela