holmekagan

Halle 11, Im Zollhafen 9

Publicerad 2011-11-07 16:59:00 i Holmekagan goes Cologne,

lägg det på minnet nu - Halle 11, Im Zollhafen 9, vån 4, läg 46, Köln. Så ni hittar hit menar jag. För vi vill ha MÅNGA besök!!
Här kommer lite ytterligare hjälp:


först skrollar ni fram vårt namn med hjälp av pilarna, sen trycker ni på knappen längst till höger.


Im Zollhafen 9, Im Zollhafen 9, Im Zollhafen 9.....


välkommen in!

    
än så länge ekar rummen tomma men det ska det snart bli ändring på!





(de 2 sista bilderna är lånade från Google)

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela