holmekagan

framme i Shigatse

Publicerad 2011-05-01 13:43:04 i Holmekagan goes Shanghai,

I eftermiddag kom vi fram till Shigatse efter en flera timmars lang bilfard over bergspassen. Som hogst var vi pa 5100 meters hojd. Jag var nog lite kaxig sist jag skrev om att vi nog klarat oss fran hojdsjukan...Det har vi inte!! Det senaste dygnet har varit for j-vligt rent ut sagt. Huvudvark, illamande och feber. Synd, for det gar inte riktigt att ta in och njuta av allt vi ser och upplever. Hotellet vi ska bo pa har har betydligt lagre standard an det i Lhasa och rummet ar ISKALLT. Tur att det bara ar en natt det ror sig om. Inte daligt att fa tillgang till internet iallafall men det gar inte att komma in pa hotmail sa nu ar bloggen det enda sattet jag kan kommunicera via. Aterkommer med rapport sa smaningom.

Kommentarer

Postat av: STEPH

Publicerad 2011-05-04 11:07:57

Hallå godingar. Hur går det? ring mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela