holmekagan

house of blues and jazz

Publicerad 2010-10-11 09:16:08 i Holmekagan goes Shanghai,

hade någon frågat mig för några år sen om jag ville gå med på jazzklubb så hade jag troligtvis tackat nej. Jazz och blues och soul- vad är det för skit? Sån musik gillar inte jag,,,eller? Som tur är så kan människan alltid förändras och sinnet kan öppnas för nya upptäckter. I lördags var det andra gången på ett halvår som jag besökte just en jazzklubb och jag måste säga - jag gillar det! Jag är långt ifrån frälst men jag gillar faktiskt känslan och innerligheten i musiken. Den känns äkta och jag blir berörd. Så mina vänner därhemma i Svedala, när ni kommer hit så blir det till att hänga med till House of blues and jazz på Fouzhou road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela