holmekagan

söndag 20 juni

Publicerad 2010-06-20 10:15:10 i Sommaren 2010,

söndag förmiddag och jag har varit HEMMA i snart en vecka. Tiden går fort och dagarna har varit fyllda av trädgårdsarbete, fixa med båten och bilarna, fylla på matförråden och att träffa familj och vänner. Det är så SKÖNT att vara hemma på holmen igen. Jag njuter och ser fram mot en härlig sommar. Tyvärr inser jag att jag gått upp ett par klädstorlekar,,har inte haft riktigt koll på sånt i Kina,,så att bada lär bli en utmaning för någon chans att passa in beach-10 är nog för sent.
Igår var det prinsessbröllop för hela slanten och Viktoria och Daniel var såå fina och såå kära! En fröjd att se. Och DE såg verkligen ut att vara i superform!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela