holmekagan

förkyyyyyyyyyyyyyyyld

Publicerad 2009-11-03 04:57:47 i Holmekagan goes Shanghai,

hosta, hosta, snuva, snuva,,, Nu har jag gått här och snorat och hostat sen i fredags och det är inget vidare. Det enda positiva är att huvudet inte känns lika tungt längre för det har liksom "lossnat" men tar det aldrig slut?? Hur mycket snuva kan man ha egentligen?! Näsan är alldeles röd av allt snytande och ögonen likaså.
Har plöjt igenom X antal filmer för att få tiden att gå och gjort slut på X antal meter snytpapper. Har även druckit X antal liter vatten för man blir väldigt törstig när man är förkyld. Beror väl på all förlust av snor...
Nu vill jag bli frisk för imorgon är det kör igen och jag vill inte missa det!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-03 20:21:36

För allt i världen, missa inte ett av dina livselexir - kören!! Peta dig full med piller, whatnot, bara du är såpass på benen att du tar dig dit! ;)

Kram

Lin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-04 03:36:48

Yes I will dear Lin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela