holmekagan

20-arig brollopsdag!

Publicerad 2009-11-24 02:22:57 i Holmekagan goes Shanghai,

Sedan i lordags befinner jag mig i Guilin i sodra Kina. Jag och Hakan ar har for att fira att vi varit gifta i 20 ar, kan ni fatta, 20 ar!! Vi har det jattemysigt och Guilin med omnejd ar mycket vackert. Vadret ar varmt och skont, over 20 grader och jag har fatt en harligt lysande hummerrod farg i ansiktet, haha. Glomde naturligtvis att ta med solkram, vem tanker pa sant?
Jag kommer att skriva en langre och mer utforlig blogg om resan hit nar vi ar tillbaks i Shanghai igen och aven lagga in foton. Sa fortsattning foljer. Nu ska vi ut pa promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela