holmekagan

shopping!

Publicerad 2011-10-13 16:22:45 i Holmekagan goes Shanghai,

jag och Ingrid har varit iväg och shoppat loss! Vi åkte till Decathlon, en stor sportaffärskedja som har flera butiker här i Shanghai. De säljer det mesta i sport och fritidsväg och har bra kvalitet och bra priser.
Vad som inhandlades: 25 stycken fleecetröjor i olika färger i strl 6 år,
                                 25 stycken fleecetröjor i olika färger i strl 10 år
                                 10 stycken fleecetröjor i strl medium.
Ska vi då ha alla dessa tröjor själva? Nejdå, det är barnen på barnhemmet som ska få dem. Under åren har snälla människor skänkt pengar som nu ska sättas sprätt på. Vi tycker det är viktigt att vi handlar saker som verkligen kommer barnen tillgodo och det tror jag att dessa go'a fleecetröjor kommer att göra i vinter!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela