holmekagan

mening

Publicerad 2011-10-25 13:05:26 i Holmekagan goes Shanghai,

något av det mest meningsfulla jag gjort här i Shanghai är när jag besökt barnhemmet. Att jag fick den möjligheten är något som är stort för mig och en erfarenhet och ett minne jag kommer att bära med mig resten av livet. I början vågade jag knappt skriva om att jag besökte ett barnhem här på bloggen och absolut inte lägga in bilder, det vågar jag idag. Jag har fortfarande inte fått något riktigt svar på var lilla Ellen tagit vägen men jag hoppas att hon har det bra var hon än befinner sig.

Lite bilder från i måndags.


lekstund


några av de större barnen får numera skolundervisning.



erica med ett av barnen.


Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2011-10-27 08:07:15

wow, vad fint det blivit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela