holmekagan

adele

Publicerad 2011-10-12 14:28:38 i Holmekagan goes Shanghai,

vill bara berätta att jag fått en ny favorit på musikfronten efter Lady Gaga. Nämligen Adele. Muuuaaah, vad den tjejen kan sjunga alltså!! Vilken känsla och inlevelse. Önskar jag kunde lägga in ett ljudklipp med en av hennes låtar som jag lyssnat mycket på det senaste "Someone like you" men ni får hålla tillgodo med en bit av texten istället. Och själva leta upp låten! Och alla hennes låtar föresten!! 




I heard
That you're settled down
That you found a girl
And you're married now
I heard
That your dreams came true
Guess she gave you things
I didn't give to you

Old friend
Why are you so shy
It ain't like you to hold back
Or hide from the light

I hate to turn up out of the blue
Uninvited
But I couldn't stay away
I couldn't fight it
I'd hoped you'd see my face
And that you'd be reminded
That for me
It isn't over

Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela