holmekagan

nedräkningen har börjat...

Publicerad 2011-11-17 10:54:58 i Holmekagan goes Shanghai,

endast 10 hela dagar kvar i Shanghai nu. Det är inte klokt egentligen hur fort tiden går och kommer att göra dessa sista dagar. Måste suga ut det allra gottaste av Shanghai nu känner jag. Hitills har det varit ganska så intensiva dagar med en massa pyssel med själva flytten men nu börjar det rätta till sig. Och efter nästa tisdag, då containern är packad, så finns inte så mycket mer kvar än att bara njuta!! Men lite sorgligt och vemodigt känns det allt också. Åh, vad jag kommer att sakna mycket härifrån!


förra våren när vi åkte till Hangzhou ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela