holmekagan

middag med Håkans kollegor

Publicerad 2011-11-21 16:43:17 i Holmekagan goes Shanghai,

i fredags kväll skulle Håkan (Hank) avtackas av sina kollegor och jag fick följa med. Det var trevligt för jag har bara träffat ett par stycken av dem tidigare och det är alltid roligt att få ett ansikte på alla de namn som Håkan har pratat om. Där var Angelia, Eric, Michael, Jean, Sandra, Tina mfl.
Håkan hade fått välja vilken typ av mat vi skulle äta och valet stod mellan mat från Xinjiangprovinsen eller Sichuanprovinsen. Jag är glad att han tog det första för sichuanmat är lite too spicy.. Men hur som helst så blev det en fin kväll med mycket mat, tal och lite tårar...Jag tror Håkan kommer att sakna dessa goa kolllegor väldigt mycket.

     

      


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela