holmekagan

hejdådrink för våra shanghaifriends

Publicerad 2011-11-21 16:26:06 i Holmekagan goes Shanghai,

i lördags kväll hade vi en liten hejdådrink här hemma för våra shanghaivänner. Det blev en skojig och minnesvärd kväll men också lite vemodig. Så många härliga människor som vi lärt känna här i Shanghai - det är en stor rikedom!! Alla kommer man inte lika nära såklart men jag har ändå upplevt att det på något vis är lättare att lära känna nya människor här, alla är mer öppna och bjuder på sig själva.
Jag kommer sakna Er!!!

 
   
                                  

          

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela