holmekagan

i skogen

Publicerad 2011-07-19 22:04:57 i Sommaren 2011,

jag och Stephanie har tillbringat några dagar i mina föräldrars stuga i Dalsland. Bland granar, kottar, kantareller, fuktig jord och nyslaget gräs. Bland utedass, stearinljus och älggryta. Bland loppis och antikmarknader där man kan göra fantastiska fynd. Bland flugor, rådjur och fåglar. Bland värme, kärlek och gemenskap.
Jag som älskar havet - det öppna, friska och karga,.... tror att jag nu blivit förälskad....i skogen - den täta, mystiska och lugna.   

































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela