holmekagan

Hong Kong calling!

Publicerad 2011-02-05 14:52:29 i Holmekagan goes Shanghai,

Imorgon drar vi till Hong Kong i några dagar. Håkan är nyårsledig och behöver ladda batterierna inför ännu en "Europaturne" som stundar..
Anna och Magnus åkte hem till Sverige tidigare idag och vi har haft SÅ roligt ihop. Jag saknar dem redan och tänker på alla goa skratt och allt kul vi gjort ihop under deras vistelse här. Det är verkligen kul med besök hemifrån och att få visa upp allt vad Shanghai har. Jag kommer att skriva mer om detta så småningom.

Kommentarer

Postat av: nna

Publicerad 2011-02-05 21:04:19

Ja många skratt blev det och upplevelser för livet, allt i från barnhemsbesök till club med tjejer som dansar på bardisken. Otroligt god mat har vi ätit hela tiden.

Postat av: Anna Orvefors

Publicerad 2011-02-05 21:09:43

Ja många skratt blev det!! Och många upplevelser blev det, allt ifrån barnhem till club med tjejer som dansade på bardisken. Matupplevelserna har varit många nu ska jag leta kinesiska recept och prova hemma. Vi tackar för allt engagemang från er och allt ni ordnat och fixat:)

Postat av: Anna Orvefors

Publicerad 2011-02-05 21:11:17

blev lite fel där av två kommentarer!! Vet inte hur man raderar:)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela