holmekagan

stoppad...

Publicerad 2010-09-12 12:37:01 i Holmekagan goes Shanghai,

..som en korv är jag idag! Har varit på brunch ute på Le Meridien och ätit och ätit och ätit. I Shanghai fullkomligt vimlar det av olika bruncher, både stora och små och i olika prisklasser och kvalitéer. Den jag var på idag hamnar nog i kategorin stor, bra och prisvärd. För 460 RMB får man äta hur mycket man vill från ett dignande matbord, dricka hur mycket champagne el vin man vill och man har dessutom tillgång till utom- och inomhuspool. Jag tog ett dopp i poolen INNAN maten. Hade jag gjort det efteråt hade jag nog sjunkit...eller fått kramp ;-)
Håkan kunde tyvärr inte vara med på brunchen idag för han var tvungen att valla runt några engelska kollegor på stan. De kom igår och kände sig lite vilsna och ville ha hjälp att hitta till copymarket m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela