holmekagan

sjuk :(

Publicerad 2010-03-02 05:59:27 i Holmekagan goes Shanghai,

jag kände det redan igår kväll, att något inte stod rätt till. Men jag tog en Ipren och la mig tidigt och tänkte att det går nog att sova bort eländet. Men icke, sa Nicke. Vaknade flera gånger under natten med ett dunkande huvud och en hals som sved och kändes tjock. Inte roligt alls! Och jag som skulle åkt till Pudong idag och träffat Linda och vi skulle äta dumplings och tjöta lite men det blev inget med det. Har tillbringat förmiddagen i vågrätt läge och det lär väl bli så under resten av dagen också. Det största tecknet på att jag är sjuk är att jag inte känner något som helst sug efter kaffe. Annars är kaffe det första jag brukar vilja ha på morgonen. Nu är det bara att hoppas att denna förkylning/influensa eller vad det nu är går över FORT. Jag har inte tid att vara sjuk och så är det så fruktansvärt tråkigt också.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 12:06:18

Krya på dig!

och lycka till med barnhemmet. låter fantastiskt givande

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela