holmekagan

mycket sista

Publicerad 2010-06-13 04:26:36 i Holmekagan goes Shanghai,

denna veckan har det blivit mycket av det "sista". Sista träffen med kören, sista målarkursen, sista kineslektionen..och sista träffen med vänner. MEN - mycket av detta kommer att bli till första igen efter sommaren! Nu ser jag fram emot alla återseende, återsmakande och återdoftande i Sverige.

Igår var vi på tygmarknaden med Rebecka och Annika och idag blir det en tur till copymarket. Det är MYCKET som ska beställas och inhandlas!

Vädret är grått idag men tempen ligger runt 25 grader. Jag håller även på att tvätta och förbereder packning av stora resväskan. Imorgon klockan 09.40 sitter jag på Finnairs flight back home. Can't wait :-)


annika och Nina blir avtackade.


fina Oliver. Han lär nog ha växt ytterligare när jag ser honom igen efter sommaren!


fredagskväll på "grillgatan".


vy från People's park. Lördag kväll.

Kommentarer

Postat av: Linda W

Publicerad 2010-06-14 06:28:31

Nu sitter du på flyget hem, lite avis - men vi får ju också åka denna vecka!! Ha en underbar sommar nu på ditt älskade Tjörn! Vi ses till hösten igen!!



Kramar från

Linda och Oliver

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela