holmekagan

*pappa 65*

Publicerad 2010-07-27 15:28:53 i Sommaren 2010,

min kära pappa fyllde 65 år den 31 mars i år. Han är både pappa, morfar, farfar och svärfar och det är svårt att få till ett kalas då alla är församlade. Men i fredags var det då äntligen dags och han kunde inte valt en bättre dag. Solen sken och det var varmt i luften. Efter fördrinken på mammas och pappas balkong gick vi ner till Kylen där det var uppdukat till kalas. Det blev en mycket fin kväll och många skratt! Pappa - jag älskar dig!! Du hade ordnat ett toppenkalas för oss alla. *Grattis till dina 65 år*

         



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela