holmekagan

mellan hopp och förtvivlan

Publicerad 2010-01-26 01:55:24 i Holmekagan goes Shanghai,

tyvärr ser inte läget så ljust ut för att få denna lägenhet,,,den är helt enkelt för DYR!!:---(    Men vi har en annan jättefin på lut också. Mer info kommer ;-)

Annars så rullar dagarna på här nere. Håkan jobbar jättemycket för tillfället och ska en sväng till Europa nästa vecka. John har just nu lov från skolan i en hel månad - tror ni han är supernöjd eller?! Anledningen till ledigheten är att det kinesiska nyåret nalkas.
Idag ska jag åka med på någon slags utflykt till en stor outletmarket en bit utanför stan. Jag vet inte riktigt vad som väntas så det blir intressant. Imorgon börjar målarkursen i chinese ink painting och det ser jag fram emot. Sen så drar kören igång imorgon kväll också. En spännande repertoar står på programmet och vi kommer tydligen att kunna välja och vraka bland framträdandena pga Expon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 17:44:45

Chinese ink painting?? Låter spännande man vad är det?

Ska bli kul att höra om alla framträdanden med kören :)

Kram

Lin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela