holmekagan

kanske

Publicerad 2010-01-25 04:26:33 i Holmekagan goes Shanghai,

Jag kanske har hittat den. Lägenheten med stort L. Den är stor, ljus och fräsch. Och framför allt så är köket stort och vi får plats med ett bord. Det är en lyx för att vara en lägenhet i innerstan. Den har alla bekvämligheter som vi vill ha, ugn och diskmaskin, golvvärme och massa garderober. Den ligger centralt på Hengshan road med fin utsikt över det gamla french concession area.  John har nära till Jiatong. Håkan har nära till jobbet och jag har nära till ALLT. Metro, affärer, parken. Tar vi denna får vi dessutom tillgång till ett jättefint clubhouse med gym och pool. Nu är det bara att hålla tummarna, ta på teflonkavajen och inta förhandlingspose,,,


jag gillar inte bruna skinnmöbler men det var nog det enda med den här lägenheten som inte var bra.

en egen bar!

 


köket. Så ljust och fräscht!



Kommentarer

Postat av: Linda W

Publicerad 2010-01-25 07:35:52

Vilken fin lägenhet!! Hoppas ni får den!! Håller tummarna!

Postat av: step

Publicerad 2010-01-25 11:08:13

den ser fin ut! men kan man inte ta bort skinnisarna på nåt sätt? hur stor var den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela