holmekagan

besök av Stephanie och Annika, 17dec - 4 jan.

Publicerad 2010-01-10 11:40:54 i Holmekagan goes Shanghai,


första dagen i Shanghai. Tjejerna är lite trötta efter att först ha spenderat några dagar i Peking där de hunnit med allt det man MÅSTE se. Nu ska de vila upp sig hos oss och ha SEMESTER!!


på tygmarknaden. Stephanie funderar på vilken modell hon ska välja på klänningen och vilket tyg hon ska ta. Det finns ju sååå mycket att välja på.


steph och pappsen!


uppe i World financial tower och posering framför maskoten för Expo 2010!


annika och steph prövar familjens julklapp, ett wii-spel!


lunch på element fresh som blev stephs favoritställe i Shanghai. Och ja, maten där är supergod och mycket fräsch!


riverside promenade på Pudongsidan en solig eftermiddag.


älskade dotter, det har varit så roligt att ha dig här! Ses snart, kram mamma <3 <3 <3

 

 

Kommentarer

Postat av: Maj Kristiansson

Publicerad 2010-01-10 22:19:21

Hej!

Det var kul att titta på bilderna från kära dottern och kompisens besök. Måste vara härligt att ha familjen återförenad sådär i juletid. Så undrade jag vad det var för en kille som var med tjejerna - det var ju John såg jag sen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela