holmekagan

GG

Publicerad 2010-02-09 04:29:37 i Holmekagan goes Shanghai,

GrandGateway.com

GG = Grand Gateway= Vårt nya hem.

Efter många om och men är det nu äntligen klart att vi ska flytta till en ny lägenhet. Det blir en 3:a på Grand Gateway och det är bara ett stenkast från där vi bor nu. Köket är lite större och ljusare, vi får tillgång till ett litet förråd i källaren, vi kommer ÄNDA upp till våning 17 vilket jag tycker är bra. Som ni förstår har Håkan fått ge med sig lite och han komer ändå inte att gå ut på balkongen så,,,Men det bästa är nog utomhuspoolen som jag tror kommer väl tillpass när det börjar bli riktigt hett här fram i april-maj.
Nu gläntar jag på dörren lite;

Vi kommer att bo ungefär i mitten av detta hus. Ser ni fönstret som är öppet? Ungefär där.

Vardagsrummet med någon form av modern konst på väggen.

Köket.



Poolen.



Jag avslutar med den här fina bilden på John och Eva. Gullungar!!

 

Kommentarer

Postat av: Hans

Publicerad 2010-02-09 13:33:15

Hej vännen

Synd att du inte kunde åka med hem nu när Håkan är i Europa.Den nya lägenheten verkar kanon fin. Pool+bar har jag hört??? Ännu ett argument för att vi får hälsa på när det är varmt. Ha det så bra och tänk på att det snart är sommar och vi träffas igen.



Stora kramar

Hans

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-02-09 14:00:49

Ja, nu får ni börja planera resan hit!! Saknar Er så mycket ibland, men som sagt, vi ses ju om inte förr så till sommaren. Kram :-)

Postat av: stephanie

Publicerad 2010-02-11 18:48:57

oj! är poolen på taket alltså? det ser flashigt värre ut, spännande att få se på riktigt.

Saknar dig. Kramar

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-02-12 06:58:44

Stämmer bra det, poolen är på taket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela