holmekagan

modell för en dag..

Publicerad 2010-08-24 20:11:57 i Sommaren 2010,

..ja, så hette detta spektakel som jag och Stephanie var på idag. Stephanie fick häromdagen en förfrågan om att bli sminkad av en riktig sminkös och fotad av en riktig modefotograf och så frågade hon om inte jag ville hänga på. Tja, varför inte tänkte jag. Nån gång i livet kanske man ska prova. Har bara blivit sminkad av någon annan en gång tidigare i livet och fotad - ja, det var väl bröllopsfotona senast...som foto-Lennart i Skärhamn tog. Och det är ju några år sedan minsann. Jag tycker att Stephanies kort idag blev supersnygga allihop. Kan det bero på att hon ÄR supersnygg?! Själv ser jag mest ut som en gammal rynkig kärring och jag måste säga att sminket gjorde att jag såg äldre ut. Jag har inte nån speciell åldersnojja men sån där smetig foundation har jag aldrig varit mycket för. Tycker att den lägger sig som ett extra skinn på huden som bara skrynklar ihop sig. Men nog pratat. Här kommer ett litet smakprov på min och Stephs dag som "modeller". Dyrt som f-n var det, men kul!!













   

Kommentarer

Postat av: Stephanie

Publicerad 2010-08-24 20:27:52

haha, ja det var en upplevelse!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-25 02:48:29

Vilka snygga bilder!! Och du är jättesnygg Katarina! Plus att Stephanie är ju såå lik dig, men det har ni väl hört förut kan jag tro!! Jättefina!!

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-25 10:37:25

Tack Linda :-)

Postat av: Magdalena

Publicerad 2010-08-30 09:28:17

Hej!

Jättefina bilder!!

Hoppas nu att det går fortsatt bra där borta. Tänker på er.

Kram Kram

Magdalena

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-30 11:14:33

Tack Magdalena! Du får också ha det så bra. Vi hörs på mailen/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela