holmekagan

sommarbilder 2010

Publicerad 2010-08-08 12:29:42 i Sommaren 2010,

jag har varit dålig på att skriva i sommar. Det har gått flera dagar, veckor mellan gångerna. Det är visserligen lätt att skriva om vad man gjort, men lite knepigare att beskriva hur allting känns. Och jag fortsätter i lathetens tecken och lägger in några bilder från sommaren istället..

              
                           sandra o Ulf hälsade på                                       dammiddag                                       

sommarens galnaste gruppbild!

 
  hos Johan o Magda                   stephanie fyllde 23  
                                     

pappa spanar ut över makrillfiskarna på Bäckerö.

      

grillkväll på vår altan.

   
pilane - ett av mina kulturfavvoställen!

 
party!!!



underbara bad!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela