holmekagan

happy, happy

Publicerad 2009-09-04 14:04:48 i Holmekagan goes Shanghai,

Nu är jag glad igen :-) Dottern mår bättre och mitt nya pass kom idag. Var på svenska konsulatet här i Shanghai och hämtade det. Nu ska bara mitt visum som sitter fastklistrat i det gamla passet på något sätt föras över till det nya. Ska gå till "passporthouse" som vår chaufför Billy kallar stället, på måndag och ordna detta.
Så bye, bye till mitt kära pass som jag haft sen år 2000 och welcome till pass, årgång 2009!! Då skulle man sitta på sidan och visa örat och det var okej att le lite, nu ska man stirra rakt fram och ha en neutral min,,,


det var då det...


och nu är nu!

Så Steph, snart kommer jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

En öbo i storstan! I april 2009 flyttade jag med min man till Shanghai, Kina och där bodde vi fram tills november 2011 då vi styrde kosan mot Europa igen. Köln är numera min tyska hemstad!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela